Google Moja Firma – dodaj swoją firmę

Ponieważ coraz więcej konsumentów korzysta z Internetu i Google, aby znaleźć to, czego potrzebują, profil firmy w Google Moja Firma stał się niezbędnym narzędziem dla firm, które chcą się rozwijać. Co to jest profil firmy Google i dlaczego Twoja firma powinna go używać?

Co to jest profil firmy w Google Moja Firma?

Na początek musisz poznać, w jaki sposób działa Google Moja Firma, zanim zdecydujesz się zainwestować swój czas w jego wypróbowanie. Jak sama nazwa wskazuje, profil firmy w Google umożliwia utworzenie wizytówki firmy w Google.
Gdy konsument szuka informacji o Twojej firmie w Google – lub nawet wyszukuje hasła związane z Twoją firmą – chcesz mieć pewność, że ma wszystkie informacje, których potrzebuje, aby odwiedzić Twoją firmę, dokonać zakupu lub skontaktować się z Twoją firmą.

Dzięki wpisowi w Google Moja Firma możesz nie tylko utworzyć wizytówkę swojej firmy w Google, ale także zarządzać wyglądem swojej firmy w jednej z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie. Te funkcje, a także swobody, zapewniają Twojej firmie wiele korzyści.

Dzięki profilowi Twojej firmy w Google możesz:

  • Zachęcać i kontaktować się z recenzentami
  • Podawać kluczowe informacje o swojej firmie, takie jak godziny pracy, numer telefonu itp.
  • Ułatwić swoim klientom uzyskanie wskazówek dojazdu do Twojej lokalizacji
  • Promować wydarzenia i aktualności firmowe
  • Dodawać zdjęcia swojej firmy
  • Profil firmy Google to nieocenione źródło informacji zarówno dla użytkowników, jak i dla firm.

Czy profil firmy Google jest bezpłatny?

Tak! Twoja firma może zarejestrować się w profilu firmy Google, a także bezpłatnie zgłaszać swoje wpisy i zarządzać nimi. Możesz nawet uzyskać dostęp do swojej wizytówki i aktualizować ją z dowolnego miejsca, korzystając z bezpłatnej aplikacji mobilnej na urządzenia z Androidem i iOS.
Jeśli ktoś powinien skontaktować się z Twoją firmą w sprawie wygaśnięcia lub konieczności zapłaty wpisu w profilu firmy Google, najprawdopodobniej jest oszustem. Wszelkie zmiany w profilu firmy Google będą pochodzić bezpośrednio z Google i witryny profilu firmy Google. Oczywiście są firmy którym można zlecić utworzenie i zarządzanie taką wizytówką. Taka ofertę ma moja firma która zarządza wizytówkami firm i opiekuje się nimi. Aktualizuje dane, dodaje informacje, wpisy i zarządza opiniami. Chciałbyś poznać więcej szczegółów to napisz do mnie poprzez formularz w zakładce Kontakt.

Dlaczego warto mieć swoją firmę w Google?

Profil firmy w Google to kluczowe narzędzie. Pomaga Twojej firmie wchodzić w interakcję z grupą docelową, a także dostarcza przydatnych informacji obecnym i potencjalnym klientom. Jeśli nie będziesz miał profilu firmy w Google to stracisz potencjalną sprzedaż.
Dlaczego jeszcze warto korzystać z profilu firmy Google? Oto kilka najważniejszych powodów:

Profil firmy Google jest bezpłatny

Niezależnie od tego, czy jesteś nowym start-upem, czy działają firmą, utworzenie profilu firmy w Google nic nie kosztuje.
Profil firmy Google nie ma żadnych poziomów ani ograniczeń, co oznacza, że ​​masz dostęp do tych samych narzędzi, co konkurencja.
Dlatego współpraca z firmą zarządzającą wizytówkami zapewnia ogromną przewagę w konkurencyjnych branżach. Firmy takie mogą pomóc zoptymalizować profil Twojej firmy w Google pod kątem wyszukiwania, co może zmaksymalizować pozycję w wynikach wyszukiwania. Mogą również zapewnić Twojej firmie większą widoczność wśród docelowych odbiorców.
Dzięki zerowym kosztom profil firmy Google jest dostępny dla każdej firmy. Nie będziesz musiał nic inwestować w to narzędzie. Dodatkowo możesz zarejestrować się już dziś – bez okresu oczekiwania – i zacząć korzystać z zalet profilu firmy w Google.

Profil firmy Google generuje potencjalnych klientów

W ciągu ostatnich kilku lat liczba wyszukiwań firm lokalnych wzrosła o ponad 500 procent . Oznacza to, że ludzie szukają firm w pobliżu, niezależnie od tego, czy jest to restauracja, kino, sklep meblowy czy centrum handlowe.
Kiedy ludzie wyszukują, przychodzą również do Google. W przypadku wyszukiwania lokalnego Google prawie zawsze wyświetlają się firmy które mają swój profil w Google, dlatego tak ważne jest utworzenie i utrzymanie profilu. Bez profilu użytkownicy mogą znaleźć, odwiedzić i zrobić zakupy w innej firmie.
Włącz profil firmy Google w swoją strategię marketingu cyfrowego, a będziesz mógł zacząć zdobywać nowych potencjalnych klientów, a także generować dodatkową sprzedaż. Wysoki współczynnik konwersji wyszukiwań lokalnych firm potwierdza ogromną korzyść z profilu firmy w Google.
Jeśli jednak chcesz zobaczyć wzrost liczby potencjalnych klientów i przychodów, bardzo ważne jest, abyś zoptymalizował i pielęgnował swój profil. Dodaj ostatnie godziny pracy, odpowiadaj na recenzje i upewnij się, że Twój adres i numer telefonu są aktualne.

Profil firmy Google poprawia pozycję w wynikach wyszukiwania

W rozbudowanej witrynie, takiej jak Google , chcesz mieć pewność, że Twoja firma nie zgubi się na długiej liście wyników wyszukiwania. Kiedy jesteś bardziej widoczny w Google, masz większą szansę na to, że zostaniesz zauważony przez osoby szukające produktów lub usług z Twojej branży.
Google chce zapewnić użytkownikom najlepsze wrażenia online i offline, dlatego stara się dostarczać najbardziej trafne wyniki wyszukiwania. Oznacza to, że jeśli prowadzisz restaurację serwującą dania kuchni polskiej, profil Twojej firmy w Google nie zostanie wyświetlony komuś, kto szuka włoskich restauracji w okolicy. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, co może prowadzić do większej liczby kliknięć w profilu Twojej firmy w Google, a także większej liczby wizyt i połączeń z Twoją firmą, musisz zoptymalizować i utrzymać swój profil.
Dlaczego jest to tak ważne? Google faworyzuje profil firmy Google z większą ilością informacji i większym zaangażowaniem użytkowników. Dysponując pełnym obrazem Twojej firmy, takim jak godziny pracy, lokalizacja i usługi, Google może upewnić się, że jest ona odpowiednia i warta do wyszukiwania przez klientów.

Jak skonfigurować profil firmy Google

Teraz, gdy już wiesz, czym jest profil firmy Google, to możesz utworzyć profil. Jest to bardzo proste. Wykonaj kroki przedstawione poniżej.

Załóż konto.

Otwórz profil firmy w Google, zgłaszając swoją firmę w Google na stronie https://www.google.com/business/. Jeśli Twoja firma ma profil firmy Google, ale nie jest jego właścicielem, możesz zgłosić do niego prawa. W przypadku zupełnie nowych firm możesz zarejestrować się i utworzyć swój profil od nowa.

Wprowadź informacje o swojej firmie

Po zarejestrowaniu się lub zalogowaniu na konto profilu firmy w Google dodaj najważniejsze informacje o swojej firmie:

  • Nazwa firmy
  • Adres
  • Numer telefonu
  • Godziny otwarcia
  • Zdjęcia przedstawiające Twój lokal zewnątrz albo wnętrze firmy. Możesz pokazać również swoje produkty

Wszystkie te informacje pomagają Twoim klientom nawiązać kontakt z Twoją firmą. Oczywiście postaraj się wypełnić profil firmy całkowicie. Jest dużo więcej informacji które możesz podać jak np. produkty, opis.

Zweryfikuj swoje konto

Weryfikacja konta to kolejny ważny krok podczas rejestracji w profilu firmy Google. Po sprawdzeniu wszystkich informacji i upewnieniu się, że wszystko jest zgodne z prawdą, możesz zweryfikować siebie jako właściciela firmy.
Swoją firmę możesz zweryfikować przez e-mail, pocztę, telefon lub Google Search Console. W celu szybkiej weryfikacji użyj Google Search Console – choć ta opcja działa tylko wtedy, gdy wcześniej potwierdziłeś swoją firmę w Google Search Console.
Standardowa weryfikacja przez firmę Google to kartka pocztowa która przychodzi na adres firmy. W ten sposób Google weryfikuje czy rzeczywiście firma istnieje pod danym adresem. Po otrzymaniu kodu weryfikacyjnego wpisz go w profilu firmy Google. Pocztówka z kodem weryfikacyjnym powinna dotrzeć w ciągu 14 dni.

Dokonuj rutynowych aktualizacji

Jeśli coś się zmieni w Twojej firmie, na przykład godziny pracy, lokalizacje lub specjalizacje, natychmiast zaktualizuj swoje konto. Zarządzanie opiniami to kolejny element prowadzenia profilu firmy w Google. Dedykowany członek zespołu powinien meldować się codziennie, odpowiadając na pytania i recenzje użytkowników. Wchodząc w interakcję z komentatorami, Twoja firma może pomóc obecnym i przyszłym klientom. Staraj się utrzymywać informacje o firmie jak najbardziej aktualne.

Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie to Twoja wizytówka w Google jest gotowa. Od teraz Twoja firma będzie się pojawiać w specjalnym miejscu w wynikach wyszukiwania oraz na mapach Google.

Jeśli Twoja firma działa w więcej niż jednym obszarze, na przykład w salonie samochodowym lub sieci spożywczej, możesz utworzyć więcej niż jedną wizytówkę w profilu firmy Google. Nie można jednak tworzyć wielu wpisów dla jednej lokalizacji z zamiarem spamowania wyników wyszukiwania w Mapach Google lub wyszukiwarce Google.
W niektórych przypadkach firma może utworzyć więcej niż jeden wpis dla jednej lokalizacji. Na przykład salon samochodowy może utworzyć w profilu firmy Google wizytówkę usług, inną sprzedaż i części, aby ułatwić użytkownikom odwiedzanie ich lokalizacji i kontaktowanie się z ich zespołem.

Jeśli masz problemy z założeniem wizytówki w Google to napisz do nas a podpowiemy Ci jak to zrobić lub zaoferujemy Ci odpłatną obsługę czyli założenie i opiekę nad taką wizytówką. Ważne aby wizytówka była aktualna co pozwoli na pozyskaniu wielu klientów.

Share
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Skomentuj nasz artykułx